Wednesday 7 January 2015

Cabaran 2015

Assalamulaikum

Sebenarnya dah selalu sangat berhajat nak diet tapi jarang menjadi betol2..paling lama pon bertahan few months..maklumlah saya ni memang jenis suka makan..

makan pulak kadang2 x ingat dunia...semua pon nak di telannya...tapi masuk je tahun 2015 ni saya berazam nak berdiet dengan cara sihat dan nak tekadkan hati mesti exercise at least 2x seminggu..hari bekerja memang agak susah sikit utk saya nak exercise ye la kan balik keje busy nak balik rumah pulak...so sebagai pengganti exercise saya akan naik tangga setiap kali nak naik office tingkat 3..aci kan? 

Azam pertama ni dah pon bermula so kita tengok lah hasilnya nanti...


Next entry kita share gambar sebelom start cabaran ni ye...and siapa nak join cabaran ni pon boleh juga..sebab memang open for sesiapa sahaja yang nak kurus dan sihat...bila berdiet berjemaah ni semangat lain sikit..makan and exercise lebih terkawal sebab masing2 ingat mengingatkan antara satu sama lain...dan part paling best pulak sebab masing2 share resepi makanan sihat...

So siapa yang rasa nak join juga, boleh contact saya ye...

Love,
Nisa Ahmad
nisaa.ahmad60@gmail.com
+6013-3935220
IG: nisaaaahmad

No comments:

Post a Comment